[linux-baslangic] acil acil acil

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Sat 14 Feb 2004 - 12:57:02 EST

      Kusura bakma biz daha yeniyiz bu konuda bu asagidakini her saat nasil
    calistirabilirm.. Birde tam uc tane alt alta tanimlamam gerekiyor..
    Bu arada kisaca yapmaya calistigim su .. Loglari bana her saat mail atmasini
    istiyorum ama olmuyor... Sana ekte resmini gonderiyorum calismayanin...
    Birde msn yada icq kullaniyor musn?

    Selamlar , simdiden tesekkur..

    cat /var/log/dosya_adi | mail -s "Log Dosyasi" username@domain