[linux-baslangic] Re: feodoraya mı geçmeliyim?

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 14:52:10 EST

    Merhaba.. Update yapmak icin tek bir araca sahip degilsiniz ki.. Yani
    apt, yum, Ximian Red Carpet gibi bir suru arac paketlerinizi
    guncellemenize buyuk yardim ediyorlar. Sahsen ben bir arkadas soyleyene
    kadar APT'ten haberdar degildim, bir kez kurdm ve simdi birakamiyorum.
    Bir kac komutla kernel ve 1-2 paket disindaki herseyi update
    ediyorsunuz. Kerneli ise size birakiyor.

    Ben hep Red Hat ve Fedora kullandim (ciktigindn beri) Su gune kadar ne
    zaman up2date ozelligini kullanayim desem takilip kaliyor gibi birseyler
    oluyor (kernelini de update ettirme secenegini aciyorum falan) Sonuc
    itibariyle Windows'daki gibi stable calismiyor anladigim kadariyla...

    Fedora'ya gecmenizi siddetle tavsiye ederim cunku hem daha hizli, hem de
    bir cok son pakete sahipsiniz. (gerci up2date ile de oyle ama..) Fedora
    kurun, pisman olmayacaksiniz. Bu arada bir sure daha beklemenizi tavsiye
    ederim, zira birkac hafta icinde Fedora Core 2'nin test releaseleri,
    birkac ay sonra da Fedora Core 2'nin kendisi cikacak. Kolay gelsin.