[linux-baslangic] sunucu uzaktan yonetimi - ama ssh ile degil

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 14:45:51 EST

    Sunuculari yonetmek icin ssh'dan baska yontem var mi?

    Mesela su anda bir tane sunucuya ping atabiliyorum ancak
    herhangi bir sekilde baglanamiyorum. Hicbir hizmet cevap
    vermiyor. Ayni sey baska bir sunucuda gecen hafta basima
    geldi ve basina gidip elle restart etmem gerekti.

    Sorun donanim arizasi ya da baska bisi olabilir ama neticede
    basindan kumanda etmekten baska careler de olmali.

    Ornegin ikinci bir makinadan klavye/monitor vs
    terminal olarak kumanda edebilecek bir sistem var mi :)

    Saygilar.
    Umut