[linux-baslangic] Re: kde 3.2 ve performans

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 12:27:57 EST

    Umut <php@kakalak.org> wrote:

    U> Merhaba,
    U> Az once slackware'imi current paketlerle guncelledim ve upgradepkg
    U> *.tgz ile tum yuklu paketleri upgrade ettim. Uzun suredir gnome
    U> kullaniyordum. Denemek icin kde'ye gectim ve gozlerim yasardi :)

     Kesinlikle super olmus. Eksik pek cok yonu duzeltilmis, hiz olarak da
    cok iyi, yeni eklenen bazi ozellikler (dosya yoneticisinin akilli
    davranmasi vs.) cok da kullanisli.

     Su program kalabaligi da bir gitse (gerci gnome da da olan kalabalik)
    cok daha guzel olacak.

    U> KDE eskisine nazaran neredeyse 2 kat daha hizli acildi ve oldukca da
    U> hizli bir arabirim sunuyor. Henuz herseyini test etmedim ama gordugum
    U> o ki kde oldukca degismis ve gelismis. Uzun suredir gnome'a
    U> alismistim, hatta notebook uzerinde bile kucucuk ekranda gnome
    U> kullanmaya calisiyordum ancak kde'nin bu halinden sonra sıkılana
    U> kadar kde kullanmaya devam edebilirim diyorum :) Tek arayacagim hava
    U> durumunu takip ettigim minik gnome-applet olacak sanirim :)

     Kweather, karamba, superkaramba :)

    U> Bir de soru: kde altinda sylpheed ile (at) isaretini basamiyorum.
    U> Dogal olarak e-mail yazmak iskence oluyor (tek karakter icin
    U> copy&paste) Bunu saglamanin bir yolu var mi?
    U>
    U> Sag taraftaki ALT GR tusu normal bir alt gibi bile calismiyor
> [...]

     Slackware 9.1 + kde.org da contrib deki slackware 9.1 paketleri ile
    kde de sylpheed (0.9.9) icinde @ isareti kullanabiliyorum.

     KDE ayarlarinda, bolgesel ayarlarda "keyboard layout" da "enable
    keyboard layout" bende secili degil. Sizde sorun yaratan bu olabilir.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens