[linux-baslangic] kde 3.2 ve performans

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 03:21:35 EST

    Az once slackware'imi current paketlerle guncelledim ve upgradepkg *.tgz ile
    tum yuklu paketleri upgrade ettim. Uzun suredir gnome kullaniyordum.
    Denemek icin kde'ye gectim ve gozlerim yasardi :)

    KDE eskisine nazaran neredeyse 2 kat daha hizli acildi ve oldukca da hizli
    bir arabirim sunuyor. Henuz herseyini test etmedim ama gordugum o ki
    kde oldukca degismis ve gelismis. Uzun suredir gnome'a alismistim, hatta
    notebook uzerinde bile kucucuk ekranda gnome kullanmaya calisiyordum
    ancak kde'nin bu halinden sonra sıkılana kadar kde kullanmaya devam
    edebilirim diyorum :) Tek arayacagim hava durumunu takip ettigim minik
    gnome-applet olacak sanirim :)

    Bir de soru: kde altinda sylpheed ile (at) isaretini basamiyorum. Dogal
    olarak e-mail yazmak iskence oluyor (tek karakter icin copy&paste)
    Bunu saglamanin bir yolu var mi?

    Sag taraftaki ALT GR tusu normal bir alt gibi bile calismiyor aslinda..

    Slackware current

    export LANG=tr_TR
    export LC_ALL=tr_TR

    klavye 104 tus PC Kyboard