Re: [Linux] ADSL sorunlari

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Sat 25 Dec 2004 - 13:17:39 EET

DNS ile baglanti kopmuyor, TT DNS'leri dünyadan kopuyor;) TT DNS lerinden
neednini hep merak ettiğim bu sorun uzunca bir süredir varç İlginç olan bu
sorunun (ip cozememe) ozellikle yurtdisinda NS tutan adresler olmasi. Ya da
bana oyle geliyor. Ama su kesin ki bahsettiğinizin problemi ben de dahil tüm
ADSL kullanıcıları yaşıyor.

OKAN