[Linux] Re: Linux Toplu Mesajı, Sayı 3, Konu 57

From: emret (emret@megatek.com.tr)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 14:06:31 EET

/bin/sh kullanici hatalarindan oluşan birşey değilki. Ayni sorunla bende
karsilastim. Az once kontrol ettim butun sistemlerimde yuklu ama /bin/sh
bulunamadi diye bir kac rpm i kurmadii olmustu sistemimin. Ayrica fedora
serisini bayadir takip ediyorum. Pekte kararli oldugunu dusunmuyorum ki
bunu soylerken hala bir cok sistemimim core 1 ve ustu. fedoraya
yuklenilmekte hakli gibi adamlar RHE için deneme tahtasi olarak
kulaniolar acik acik. Kernel bile son stable ile ayni gidio
"kernel-2.6.9-1.667.i686.rpm"

neyse araştirmak lazm ama kullanici hatasi deil gibi. yada bende hata
yaptim bir cok sunucumda.