Re: [Linux] scp ve mount sorunlari

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 14:48:26 EET

merhabalar;

Bence sizin network ayarlarınızda yada networkünüzde fiziksel
katmanda(kablolar yada aradaki hub veya switch'te) bir probleminiz var.
mount: RPC: Program not registered hatası genelde nfsserver'a
networkten ulaşılamadığında yada istemci makinanın network'e çıkamadığı
durumlarda ortaya çıkar. Tabii karşı taraftaki nfsserver'ın açık düzgün
konfigüre edildiğini varsayıyorum.

scp de lost connection hatası da bende network şüphesi uyandırıyor.
birde makine adını taner derken /etc/hosts dosyalarınızda bu kayıtlar
var mı?
taner yerine karşıdaki makinenin ip adresini yazmayı deneyebilirsiniz.

Kolay gelsin

Kenan Gürsoy
İ.T.Ü. Bilişim Enstitüsü