Re: FW: [Linux] /bin/sh

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 08:41:08 EET

Selamlar..

> Merhaba,
>
> Fedoram'ı tekrar kuracağım ve belgeyi okumaya başladım. Bir gün ben de
> kararlı bir sisteme sahip olacağım :)

Niyetiniz buysa, Fedora kullanmamanız şiddetle tavsiye olunur. Gene
birileri kızacak, şudur ve budur diyecek. Ama malum doğru söyleyeni
dokuz köyden kovarlarmış..

Fedora'dan en kısa zamanda kurtulup adam gibi bir dağıtımla hasbihal
etmeniz, kısa süre sonra takdire şayan halde kararlı bir sistem sahibi
olabilmeniz için yeterli ve şart koşuldur.

Saygı ve sevgiler..