[akgul-duyuru-189] AB'05 - Son cagri

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 08:01:16 EET

Merhabalar,
AB'05 icin Bildiri/seminer/acik oturum onerisi gonderme suresi
31 aralikta doluyor.
http://ab2005.gantep.edu.tr
calismaya basladi. Webte logo ve banner'lar var.
Baglanti vermeniz ricasiyla.

Etkşnlige katilmak isteyen firmalar, kurum ve kuurluslar
icinde bu son cagridir.

Saygilar
Mustafa Akgul

                AKADEMİK BİLİŞİM 2005
                                2-4 Şubat 2005
                        Gaziantep Üniversitesi
                                Gaziantep

Üniversitelerde bilgi teknolojileri konusunda ilgili grupları
biraraya getirerek, bilgi teknolojileri altyapısı, kullanımı,
eğitimi veüretimini tüm boyutlarıyla tanıtmak,
tartışmak, tecrübeleri paylaşmak, ve ortak politika
oluşturmak amaçlarıyla ulusal boyutta Akademik Bilişim
2004 konferansı düzenlenmiştir. Konferansta davetli
bildiriler, eğitim seminerleri ve yapılandırılmış
çalışma grubu/açık oturum türüetkinlikler
yapılacaktır. Konferans ilgili herkese açıktır; ve bu
konularda katkı bekliyoruz.

Ana Konular

* Mobil Ağlar
* Spam ve Virus'le mücadele
* İstanmeyen trafik ve P2P
* Kurumsal İnternet Politikaları
* Temel bilişim eğitimi
* Kampus Bilgisayar Ağları
* Yazılım Geliştirme Ortamları
* Araştırma Ağlarış, 6. Çerçeve, Teknokentler
* Elektronik kütüphaneler
* Ulusal ve Kurumsal Ağyapıları
* Üniversite bilişim sistemleri
* Yüksek başarım, Grid ve Kümeleme
* Medikal bilişim
* Tarımsal bilişim
* Uzaktan ve İnternet destekli eğitim

Eğitim Seminerleri

* Ağ ve Sistem Yönetimi
* BVilgi ve Bilişim Güvenliği
* Web Servisleri
* Açık kaynak yazılımları
* DNS ve E-posta sistemleri
* İçerik Yönetim Sistemleri
* Web - Veritabanıarayüzü, CORBA
* Perl, Python, F
* PHP, Java, C#
* Tarama Mekanizmaları
* Samba
* Squid
* SGML, HTML, TeX, pdf
* XML
* Spam ve Virus Filtreleme
* P2P ve İstenmeyen Trafik
* Kriptoloji ve e-imza

Konferans dili Türkçe'dir. Yurt dışından gelen
konuklar İngilizce
konuşacaklardır.

* * Davetli Bildiri*: Akademik Bilişim konusunda son gelişmeleri,
eğilimleri özetleyecek dinleyicilerin ufkunu açacak konuşmalar,
* * Eğitim semineri önerisi* : Yeni teknolojiler veya
çok ihtiyaçduyulan konularda notlarla desteklenen tanıtıcı,
 pratik yönü olan seminerler

 * * Tartışma grubu/açık oturum önerisi* :
 Karşılaşılan sorunlar, ortak çözüm
 arayışları, tecrübe paylaşımına yönelik,
 katılımcıların hazırlıklı
 olarak geldiği yapılandırılmışortamlar.
Tüm bildiriler ve sahiplerinin izni varsa eğitim seminerleri
 notları elektronik ortamda sunulacaktır.

* Bildiri özetleri, tam metinleri ve Oturum önerileri *31 Aralık 2004 *
 tarihine kadar cyberchair.ab.org.tr <http://cyberchair.ab.org.tr/>
 webinden gönderilmelidir. Bildirilerin degerlendirilmeye alinmasi
 için tam metin bildirilerin cyberchair'e yüklenmiş olması
 gerekmektedir.

 Her türlü iletişim için :
 bilgi@ab.org.tr
 http://ab.org.tr/