Re: [Linux] /bin/sh

From: yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Tue 21 Dec 2004 - 13:47:14 EET

Bence söyle yapın.
kurtarma cd'si ile sistemi acıp (veya bence knoppix tarzı grafiksel
bir cd ile) /usr, /home, /etc ,/root gibi dizinleri baÅŸka bir
partitiona atın(veya cd-rw'ye). sonra fedora'yı tekrar kurun (kurmadan
önce üzerine update etmeyi deneyin. belki kurtarır) kurulumu aynı
partitiona ve aynı mount ayarlarıyla yapın.
kurulum bittikten sonra kopyaladıgınız dizinleri eski yerine atın.
ayarlar ve _kısmen_ güncellemeler eski halien ulaşır. (ancak usr
dizininin yedeklenmesinden şüpheliyim. umarım diğer liste üyeleri
komik bulmazlar fikrimi:))