Re: [Linux] Squid ve url denetimi...

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 17 Dec 2004 - 12:12:26 EET

Serkan ATEŞ wrote:

> FC2 altında Squid le birlikte kullanabileceğim squidguard gibi hem
> domain hem içerik filtrelemesi yapabilecek başka projeler varmı ?.
> Hangisini tavsiye edersiniz?

merhaba
ben squidguard kullaniyorum. alternatif olarak dansguardian var.
dansguardiani denemedim o yuzden avatajlarini ve dezavantajlarini
bilmiyorum.

squidguard icin gayet iyi oldugunu soyleyebilirim. porno karalistesinin
kendi 100.000 inin uzerinde kayit iceriyor. yalniz turk porno siteler
karalistede pek yok. onlari elle eklemek lazim. kabarik karalisteleri
olmasina ragmen gayet hizli da calisiyor. proxy de herhangi yavaslamaya
tanik olmadim.

iyi calismalar.