Re: [Linux] debian cache

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Fri 17 Dec 2004 - 12:10:02 EET

Öncelikle hata msg ını buraya yazarsanız yardımcı olabiliriz. eğer bir
paketi indirdiyseniz bu başka bir paketin yüklenmesinde bir sorun
yaratmaz. İndirilemeyen paketler sorun yaratabilir ama yüklemediyseniz
sadece indirdiyseniz bir sorun yaratmaz.
Yinede bu indirdiğiniz paketleri temizlemek istiyorsanız
apt-get clean komutuyla bütün indirmiş olduğunuz paketleri
silebilirsiniz. ya da /var/cache/apt/archieves dizinine girip ordan elle
silebilirsiniz. eğer paketi yuklemediyseniz apt-get autoclean da
kullanabilirsiniz bu da yüklü olmayan fakat indirilmiş paketleri siler.

kde kurmak icin apt-get install kde-core kdebase kde-i18n-tr
kdegraphics kdeadmin arts kdemultimedia kdelibs kdm

komutunu vermeniz yeterli eğer program kurulumunda bir hata olursa

dpkg --configure -a komutunu verin eğer düzelmezse hata msg ını
listeye gönderin