[Linux] Iki Platformlu Posta Istemcisi - Konu Disi

From: Koray (koray@nsswb.com)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 00:22:00 EET

Merhabalar

Harddiskimde 4 adet bolum var.
1.winXP - ntfs
2.depo - fat32
3.Debian - ext3
4.Swap

Birkac aydir soyle bir problemim var:
Hem windows'da hem de Linux'da posta istemcisi olarak Thunderbird
kullaniyorum,mailbox dosyalari 2. partitionda duruyor ve hangi isletim
sistemini acarsam acayim maillerime ulasabiliyorum. Ancak 2 adet farkli
posta hesabimda yaklasik 15000'er adet mail var ve thunderbird
(mozilla,netscape vb) bu kadar maille basa cikamiyor gibi gorunuyor.Ne
zaman yeni bir mail gelse makinam kasiliyor ve dakikalarca bekliyor ,
mailboxu kompakt mi etmedim, index dosyalarini mi yeniden olusturtmadim,
mailboxun adini degistirip (inbox.old) yeni olusan bos Inboxa mi
kopyalamadim , bunlari birkac aydir gunde birkac kez olmak uzere
tekrarlayarak hayatima devam ediyorum.Netscape, mozilla gibi secenekleri
de denedim, donanimdandir diyerek baska makinada da denedim, sonuc
degismedi.Mailleri 3rd party bir yazilim ile outlooka aktarip
denedigimde outlook sorunsuz olarak is gordu. Saniyorum bu mailbox
formati bu kadar cok maili islemek icin tasarlanmamis ( iddia etmiyorum,
yaniliyor olabilirim)
Sonuc olarak thunderbird, mozilla veya netscape gibi 2 isletim
sisteminde de calisan versiyonlari olan bir posta istemcisi
soylermisiniz? Ya da sorunla ilgili baska cozum onerileriniz varsa
memnuniyetle duymak isterim.

Tesekkur Ederim