Re: [Linux] Mandrake 10.1 sorun

From: Özkan Akdağ (ozkanakdag@turkticaret.net)
Date: Tue 14 Dec 2004 - 16:38:31 EET

Sorununuz ekran karti olabilir.Eger kurulum sirasinda ekran kartinda sorun
gorunduyse yada grafik arabairimide kurduysaniz burada ekran kariyla iligli
configure bolumunde taniyip taniyamadi bilgisini veriir.Burada taniamdigi
halde next deyip devam ettiyseniz bu yuzden xwindow acilirken kilitlenip
kalaibilir.