[Linux] Mandrake 10.1 sorun

From: Atilla ÖNTAŞ (tarakbumba@yahoo.co.uk)
Date: Tue 14 Dec 2004 - 15:40:39 EET

Merhaba,
Linuxla bir kaç aylık bir tanışıklığım var.daha önce Mandrake 10.0 official
kurmuştum.Şimdi ise Mandrake 10.1 official kurdum.Kurulum hatasız tamamlandı
ancak açılışta sistem açılışı ibresi donuyor ve hiç bir şey
olmuyor.Ayrıntılı kipte açılışı izlediğimde ilk işlemlerin tamamlandığını
görüyorum.Yeni donanımlar denetleniyor mesajı çıktığında sistem takılıyor ve
buradan öteye gitmiyor.Mandrake 10.0 da yaşamadığım bu sorunu 10.1 community
yüklediğimde de yaşamıştım.Sorun ne olabilir?Yardımlarınızı bekliyorum