vi ile satiri nasil renklendiririm [was: Re: [Linux] Slackware 10.0 mouse scroll tekerlegi]

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Sun 12 Dec 2004 - 12:12:14 EET

On Sun, 12 Dec 2004 10:49:16 +0200
 mustafaogun <mustafaogun@gmx.net> wrote:

> iyi ki bir helpdesk calisani filan degilsiniz , bu kadar basit bir
> soruna bu kadar kapsamli , bas dondurucu , korkutucu cozum onerileri
> sunabilmeniz takdir edilesi bir sey dogrusu :-)

evet, ben sadece 'siradan' bir kullaniciyim ve iyi bir 'helpdesk
calisani degilim'. Haklisiniz.

artik cenemi tutsam iyi olacak sanirim.

vi ile bir yardim talep edebilir miyim?

vi [aslinda elvis] ile yazarken; imlec in (cursor) bulundugu satirin
renklenmesi (highlight olmasi) mumkun. Ancak bunun rengini nasil
ayarlarim?

siyah arkaplan uzerinde yesil yazilar var ve :set hllayers komutu ile
cok parlak bir renk aliyorum. Oysa koyu mor benzeri bir renk ile
bulundugum satirlar renklensin istiyorum.
Her ne yaptiysam beceremedim..

Tecrubesi/bilgisi olan nasil yapacagimi soyleyebilir mi?

not: sadece ':color' ile de pek beceremedim..

sevgi/saygilarimla,

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr