Re: [Linux] FW: Flash: Mandrakelinux 10.1 Official ISO images now available o n mirrors!

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sun 12 Dec 2004 - 04:38:22 EET

Cum, 2004-12-10 tarihinde 20:17 +0200 saatinde, Yalçın karagöz yazdı:
> yani tüm bu dialoglardan anlayacagımız o 4. isoyu cekmememiz
> gerektiği mi? tamam yapılan hızsızlık sayılacak belki. ama o iso orda.
> benim onu indirirsem mandrakenin ne zararı olacak?
> Ya da O zaman isoyu indirip içinden sadece kde rmplerini alsam ve
> gerisini silsem (hiçbir destek isteğim de yok) telif haklarını ihlal
> etmiş oluyormuyum?

http://rpm.nyvalls.se/10.1/RPMS/

bu adreste kde 3.3 rpmleri mevcut, kde dizinini indirdikten sonra rpm
komutu ile kurmanız gerekebilir.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

* LG loves czech girls.
LG: do they have additional interesting "features" other girls don't
have? ;)

                                                      -- #Debian