[Linux] klavye sesimi mouse sesimi ?

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 20:00:43 EET

Simdi arkadaslar burada yazdiklarimiz belki program gelistiricilerinde
kulagina gidiyor diye bazi sorulari sorup , kurcaliyorum ... Yoksa klavyeyi
bakmadan hizli kullanan birisiyim . Bilgisayarin herseyini kullanmayi cok
severim ... Fakat burdaki klavye sesimi mouse sesimi esprisi aslinda sunu
ifade etmek istiyor . Klavyede yazarken bazi seyler onceden bilmeniz
gerekiyor .

Mesela Terminali actin , hakkaten harika seyler yapabiliyormussun ,
windowsta pek yok boyle seyler , disardan yukleme bi kac programla
yapabiliyorsun . Ama sorun linuxta o yapabileceklerini onceden ogrenmen
gerekli . Bunu asmanin yoluda mouse kullanmaktan geciyor cunku bi yere
tikliyorsun pat karsina bir menu geliyor , ordaki seceneklerden birini
seciyorsun , pat bi menu daha geliyor , düsünüyorsun hangi secenek acaba
diye ... sonra orda help isareti goruyorsun , tikliyorsun bilgi alip devam
ediyorsun . Bukadar basit . Simdiye kadar bisey bilmek zorunda kaldim mi
mouse kullanirken , hayir !!! olay burda yatiyor iste , kullanim kolayligi
... Hah sen ustasi olmussun , komutlarla ugras ... Ama izin verde normal
kullanici sicak havada elini sallayarak serinlemeye calismasin KLiMA varken

ps : Oneri ve yardimlar icin tesekkürler ...