RE: [Linux] FW: Flash: Mandrakelinux 10.1 Official ISO images nowavailable o n mirrors!

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 17:16:12 EET

Cum, 2004-12-10 tarihinde 09:45 +0200 saatinde, Alper Oguz yazdı:
> Merhaba,

> Baska dagitimin rpm'lerini kullanmasaniz iyi olur. Farkliliklar
> olabilir. Hele ki KDE gibi buyuk paketlerde. Bu kadar buyuk ve
> kapsamli bir paketi kaynak koddan kurmakta eger konuya cok hakim
> degilseniz sizin icin kabus olabilir. Bir suru lib uyusmazligi vs
> yasayabilirsiniz. Bunlari tek tek guncellemeniz gerekir vs. En iyisi
> mandrake cooker'a dusmesini beklemek veya dagitiminizin yeni surumu
> ciktiginda (mesela mandrake 10.2) onu edinmek.
>
> kolay gelsin

Kaynak koddan derleme için konstruct[1]'ı kullanabilirsiniz. Zamanında
denemiştim, normal kuruluma kıyasla oldukça kolay.

http://developer.kde.org/build/konstruct/

İyi akşamlar.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

This kernel runs like a dessicated slug if you have more than 2G of
memory due to a 32-bit overflow.

                              -- Andrew Morton, on Linux 2.6.8-rc1-mm1