Re: [Linux] FW: Flash: Mandrakelinux 10.1 Official ISO images now available o n mirrors!

From: aycan (elbruz@kobiline.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 17:32:36 EET

Şimdi 4 cd tamam mandrake firması paralı olarak satıyor. Fakat cd'nin içeriğini inceledimde tamamı kaynak kodu açık yazılım %80nide kde 3.3 paketi. Mandrake firması kde yi alıpta kendi dağıtımına göre paketlemişse bunuda parayla satıyorsa bu cd'yi alan bir vatandaş bu kaynak kodu açık olan yazılımı dağıtamazmı?

Yalçın karagöz yazmış: