Re: [Linux] Slackware

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 12:10:26 EET

Devrim GUNDUZ wrote:

> Merhaba,

> Bakın siz yazınca aklıma geldi: White Box Enterprise Linux da aynı işi
> yapmış, RHEL SRPM'lerinden dağıtım oluştumuş. Denemedim ama kullanan
> kişileri tanıyorum.
>
> Saygılar,
> - --
> Devrim GUNDUZ devrim~gunduz.org devrim.gunduz~linux.org.tr
> http://www.tdmsoft.com
> http://www.gunduz.org
> Version: GnuPG v1.2.1 (GNU/Linux)

evet hocam haklisiniz whitebox linux hakkinda. centosla aralarindaki
fark ise centosla bir grup ugrasiyor. whitebox ile tek bir kisi. bu
acidan bakinca centos biraz daha avatajli. ben bir ara whiteboxi
denemeye calistim ama kuramadim. herhalde cd lerde bir problem vardi.
sonra bir arkadas centosu tavsiye etti. ben de centos indirdim. bir kac
kez kurdum ama uzun uzun incelemedim. kurulum ve sistemin calismasi
asamasinda redhattan ayirabildigim tek fark kirmizi sapkanin olmayisiydi :)

iyi calismalar.