Re: [Linux] Slackware

From: Bayram Tamer Gunes (btgunes@gmail.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 11:38:02 EET

On Fri, 10 Dec 2004 11:03:56 +0200, Levent VURAL <levent@estanbol.com> wrote:
> azizim
>
> madrake olmuyor
> slackware olmuyor
> herkes redhat kullanıyor ama o kalkacak redhat kurma
>
> sunucu içine kurcez biz :))

Linux u ilk kullnamaya basladigim distro Slackware ve 10 sürümü
oldukca guzel.. ancak Gentoo yu denemeden slackware kullanmayın bence.
Gentoo linux from scratch gibi kuruluyor ve neredeyse işlemcnizin tüm
transsitorlarini kullanmanızı sagliyor. Ornegin Athlon-XP
optimizasyonu ile derlenmis bir glibc apache GNOME veya X.org oldukca
performansli calisiyor. Portage sistemini de oldukca basarili
buluyorum. Slackware in en sevdiÄŸim yanlarini da barindirmasi hemen
ani bir kararla gentoo ya gecmeme neden oldu .

Saygı ve Sevgiler