Re: [Linux] En uygun dosya paylaşım programı ?

From: T-u-N-i-X (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 05 Dec 2004 - 02:10:32 EET

Listede kimse Valknut (DC Gui), LimeWire ve Overnet kullanmıyor mu ?
DC++'ın Linux'daki en büyük alternatifi yeni adıyla Valknut.. Herşey
için Valknut ile Divx Planet'e bağlanıyorum ve çok memnunum. Ama sadece
mp3 tercihim içim bazen LimeWire kullanıyorum ne kadar çok kişide varsa
o kadar hızlı geliyor. Overnet, edonkey2000 olmuş tekrar sanırım...
Oldukça hoş bir arabirime sahipti ve emule arabirimine bağlanıyordu.

Kolay gelsin..