Re: [Linux] En uygun dosya paylaşım programı ?

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Sat 04 Dec 2004 - 23:59:15 EET

Aslinda cekmek istediginiz dosyalara gore hangi p2p programini
kullanmaniz gerektiği değişir. cd-image divx gibi dosyalar için donkey
networkunu kullanmaniz daha iyi mp3 falan cekmek içinde gnutella gibi
programlari kullanabilirsiniz.

gift ve mldonkey gibi programlar bütün ağlara bağlanabildiği için çok
daha kullanışlı çekmek istediğiniz dosyaya göre ağ seçiyorsunuz.
mldonkey nin tek kötü olduğu taraf bittorrent bence onun dışında
performansı çok iyi
daha önceden kazaa kullaniyorsaniz gift in fasttrack plugini ya da
mldonkey nin fasttrack modülü işinizi görür