[linux-baslangic] Re: ntfs formati

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sun 29 Aug 2004 - 08:17:23 EEST

 Merhabalar,

On Sunday 29 August 2004 01:45, Evren BANGER wrote:
> arkadas orda rh demis sanirim o redhat yani belirtmis hangi dagitimi
> kullandigini.

 Evet pardon, gozumden kacmis :( Fakat surumunu de belirtse iyi olurmus.

> Eger linus ntfs bolumunu otomatik baglayamiyorsan fstab icinde ayar yapman
> lazim mnt bolumunde bi dosya yarat ve linuxun oteki bolumleri fstabin
> icinde nasil bagladigina bak ve ona gore bir satir ekle.... otekilerde
> ntfs kullaniyorsa ayni satiri kopyala sadece mount edilecegi yere kendi
> yeni yatarttigin dosya adini yazicaksin ve hda nin kac olduguna bakip onu
> degistir save cik o kadar. kolay gelsin...

 Siz sanirim cekirdeginde ntfs destegi oldugunu varsayiyorsunuz.. Eger
cekirdekte ntfs dosya sistemi ile konusabilecek bir ntfs modulu yoksa fstab'a
bir seyler ekleyerek dosya sistemine erisimin mumkun olmasi soz konusu
olamaz.

 Zaten kendisi baglamaya calistim fakat yanlis dosya sistemi hatasi aldim
demis. Bu da eger dogru yeri mount etmeye calisti ise cekirdekte ntfs dosya
sistemi destegi olmadigi anlamina gelir, fakat sagolsun nasil mount etmeye
calistigini ve aldigi hata mesajini yazmadigi icin yine varsayimlar uzerinden
gidiyoruz..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>