[linux-baslangic] Re: secure ftp

From: Hasan AHLATCI (ogrenci@ahlatci.net)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 17:30:38 EEST

normalde bsdlerde /etc/ftpchroot diye bir dosya var. yoksa kendin
olustuyorsun.
burda ftp dizin haklarini verebilirsin.
bash-2.05b# more /etc/ftpchroot
root
sshd
@ftp

gibi bir dosya

burdaki @ftp grup ismini belirtiyor. sftp yapacak olan userlari bu gruba
dahil ettiginde kendi dizinleri disina cikamazlar.

bsd de boyle idi. linux da calisirmi denemek lazim...

sonuclari bekliyoruz