[linux-baslangic] Re: secure ftp

From: deathkiss (alisen@gmail.com)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 17:21:29 EEST

sistem redhat.. normal ftp istemiorum.. yok zaten..
sftp yi kullanmasi için shell hakki gerekiyor evet ama sftpsh diye bi
shell de var..
daha önce yapmiştim.. bi yerde bulmuştum ama epey zaman ge
çti..
shell'i sftpsh yapiorduk.. ssh ile erişimi de engelliodu.. sadece sftp
ile kendi dizini chroot yapiodu..
şimdi bulamadim:)

On Thu, 26 Aug 2004 17:14:01 +0300, Hasan AHLATCI <ogrenci@ahlatci.net> wro
te: