[linux-baslangic] X acilmiyor

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Mon 23 Aug 2004 - 08:25:44 EEST

Merhaba,

Cuma akşamı öğrenmek için bilgisayarı kurcaladım da :-)) Alet açılmıyor şimdi.
Daha doğrusu X'i açamıyor konsolda kalıyor. Bazı şeyleri kurcaladım ama
kurcalamadığımdan emin olduğum bir şey X Windows ayarları.
Bir kaç hafta önce de aynı şey olmuştu ama o zaman bütün font ayarlarını
değiştirmiştim. O zaman çok uğraşmadan Gelecek 3'ü tekrar kurmuştum. Ama şu an
tekrar kuramam, bir dolu program var.
Sorunu şöyle tarif edebilirim:
Alet açılışta bütün süreçleri açmaya başlayıp [TAMAM] diye geçiyor ama
"Starting system message bus" diyip kalıyor.
Bir süre X'i açmaya çalışıyor ama olmuyor. Sonra şu hataları veriyor :
"Could not init font path UNIX:/7100 removing from list"
daha sonra da
"Fatal server error :
Could not open default font 'fixed'"

Cuma gününde beri değişen bütün dosyaları buldum, ama ayarlarla ilgili hiçbir
dosya değişmemiş.
Böyle bir hata neden olur? Bu arada Webmin kurmuştum. OS seçiminde GBL
olmadığı için Red Hat seçtim. GBL Red Hat'ten türetildi diye. Ondan olmuş
olabilir mi?
Nasıl gidebilirim?
Yardım ederseniz çok sevinirim. Hep böyle şeyler tam da bilgisyara
gereksinimim olduğu zamanlarda olur. :-((

Çok teşekkürler.
Özgür

--
 Open WebMail Project (http://openwebmail.org)