[linux-baslangic] Re: debianda ses sorunu

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sun 22 Aug 2004 - 23:41:35 EEST

On Sun, 22 Aug 2004, kadir saraçoğlu wrote:

> selamlar
> ben debian netten yuklenen surumunu kulanıyorum ama ne yaptıysam ses
> çıkartamadım bu aletten
>
> ne yapmalıyım
>
> şimdiden teşekkurler

 Selamlar,biraz daha fazla bilgi verebilir misiniz?Ornegin kullandiginiz
surum [stable(woody),sarge(testing),unstable(sid)]?Bir de neler
yaptiginizi biraz daha ayrintili (yaptiginiz seyler,hata mesajlari,ilgili
loglar,ses kartinizin marka modeli vs) yazabilirseniz yardimci olabilme
ihtimali artar.Buna ragmen,denemediyseniz root olarak alsaconf u
calistirmayi deneyebilirsiniz.
Kolay gelsin.