[linux-baslangic] Re: kitap Tavsiyesi

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sun 22 Aug 2004 - 23:34:44 EEST

On Sun, 22 Aug 2004, kadir saraçoğlu wrote:

> bence en iyi kitap burası hiç bi yerden alamadığım bilgileri buradan
> alıyorum bu hizmeti sunanlara ve bilgisini paylaşanlara burdan teşekkurler

 Hem haftasonu oldugu icin hem de baska "etkinlikler:)" oldugundan
cumlenize kolay kolay (Doruk Fisek tabiki) kimse takilmaz.:)
Dogrudan ustunuze alinmaniza gerek yok.Benimkisi ara bir hatirlatma
sadece...
http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-network/2004/Feb/0139.html
http://seminer.linux.org.tr/sss/#Soru14