[linux-baslangic] tavsiye lütfen

From: PusatTURAN (pusatalp@yahoo.com)
Date: Sat 21 Aug 2004 - 01:07:35 EEST

bir süre önce linux öğrenmeye karar vermiştim.bunun için kim korkar linuxtan diye bir kitap aldım.internetten türkçe kaynaklar indirdim.gelecek bireysel linux aldım kurdum.kitap bitti sayılır.tam olmasada genel manada baya bişey öğrendim sayılır.mandrake 10 community (bi dergi vermişti) onuda aldım kurdum ama hiç memnun değilim ethernet kartını tanımadı bazı masaüstü uygulamaları çalışmadı felan filan.ben şimdi bir adım ileriye gitmek istiyorum esas bu işi öğrenme amacım olan.belkide biraz erken ama sunucu yönetimi ile ilgili kendimi yetiştirmek istiyorum.win2000 win2003 server la ilgili bilgim var uygulamam var.sunucu ortamına yabancı değilim.benim sizdem isteğim.bana iyi bir kitap ve hangi linux.yapabileceğim uygulamaları gerçek hayata taşıyabileceğim bir linux.sunucu olarak en çok ne kullanılıyor mesala şu anda?bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.

saygılarımla....
pusatalp