[linux-baslangic] Ekran çözünürlüğü problemi :(

From: Mehmet Akif Çelik (hunbbm@msn.com)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 09:55:27 EEST

Merhabalar linux severler;

linux sorunumu çözdüm, mandrake 10.0'ı yükledim :) Ama bu sefer xwindows
sorunum var :( Malum olarak konsoldan XFdrake'ı çalıştırdım ama uygun ekran
çözünürlüğünü bulamadım. Benim notebook 15.4" wide screen, ekran çözünürlüğü
de 1280x800 fakat XFdrake ile gelen menüde böyle bir çözünürlük yok ve daha
düşük çözünürlüklerde de olmuyor :(

Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum...

Görüşmek üzere...

Mehmet Akif ÇELİK