[linux-baslangic] Re: RHES 3 mysql problemi

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 16:03:58 EEST

evet dediginiz gibiymis.ben mysql dosyasini gorunce var oldugunu
dusunmustum.biraz google yapinca mysql-server-3.2.58-1 diye, bunun bir
bug oldugunu gordum (bugzilla #107722) ve bu dosyanin rhn ve extra cd
ler icinde olfugunu gordum.su an istanbulda degilim ve ne ekstra cdler
elimde, ne de rhn kullanici adi ve sifrem var (bulundugum yere zamaninda
birileri tarafindan kurulmus,ancak su an urun kutusu ve urun numaralari
ne de bu birileri yok) bu dosyayi nerden bulabilirim? google'a baktim
ancak herhangi birsey bulamadim