[linux-baslangic] Re: Acik kod yazan,proje gelistiren arkadaslar

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 17:28:03 EEST

* Turgay Okten [2004-08-19 03:42:01-0700]
[...]
> Siz bu edebiyati Turkiyenin farkli yerlerinde
> fakirlikle bogusan insanlari anlatin. Benim sozlerimi
> cok abartili sacma sapan buluyor olabilirsiniz. Ama
> Turkiyedeki yazilim sektorunun hacmi rakamlarla ortada
> ve bu rakamlar ortada iken bir grup 'ben yaziyim butun
> insanlik kullansin' diye dusunen arkadaslar, yazilim
> sektörünün de distan beslenen, kendi ihtiyaclarini
> karsilaktan aciz bir alan haline gelmesinden baska
> birseye yaramayacaktir.

Bu cumleler hakkinda "sacma" veya "abartili" yerine _feraset yoksunu_
degerlendirmesini daha uygun bulurum (kisisel algilamayin). Cok degil
biraz ferasetle "Ozgur Yazilim"la iliskilendirilebilecek alt-kulturun,
yukarida ifade ettiginiz yarginin _tam aksi_ yonunde genis olanaklar
sunabilecegini gormeye ne dersiniz?

--
roktas