[linux-baslangic] SUSE 9.1 TR-F Klavye sorunu

From: Kazim KARADAS (kazimkaradas@armatesisat.com)
Date: Wed 18 Aug 2004 - 16:48:24 EEST

Selam Arkadaşlar,
Ben aranıza yeni katıldım aslında linux konusunda çok yeni
sayılmaz ama arada kesiklikler oldu ve çok fazla ilgilenemedim
şimdi linux'u aktif olarak kullanmaya başladım.

Problemim şöyle,

Suse 9.1 de TR-F klavye düzenini bir türlü varsayılan
yapamıyorum Konsoldan #setxkbmap tr -variant tr_f komutuyla
düzeltiyorum ama sistemi yeniden başlattığımda tekrar q klavye
olarak başlıyor xf86config dosyasından düzeltiyorum ama bir
türlü olmuyor. Sistemi yeniden başlattığımda loading keymap
qwerty / trq.map.gz komutu çıkıyor ben onu trf.map.gz olarak
değiştiriyorum ve tekrar yeniden başlatıyorum ama yaptığım
değişiklik uygulanmıyor sistem yine trq olarak yükleniyor ne
yapmam gerekiyor ? enimin içinizde bu sorunlarla karşılaşan
pekçok arkadaş vardır
şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.