[linux-baslangic] Re: kitap Tavsiyesi

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 23:25:04 EEST

 Merhabalar,

On Tuesday 17 August 2004 21:58, 030401012@students.comu.edu.tr wrote:
> Wiki konusunda size katiliyorum, boylece hem bilgi paylasimi maksimum
> seviyede olur hem de linux konusunda daha umutlu bir ivmeyle
> ilerleyebiliriz. Ayrica son kullanici icin de cok iyi bir kaynak olur. Biz
> de Canakkale 18 Mart Universitesi Bilgisayar Muhendisligi II. Sinif
> ogrencileri olarak kendimize ait domain'imizi alir almaz uygun bir wiki
> kurup bilgi tabani konusuna da egilebiliriz. Domain'imizi alinca <hangi
> wiki?> konusunda (eger yapacagimiz arastirmalar sonuc vermezse)
> memnuniyetle size danisiriz. Ben de, universitenin acilmasina bir ay kalan
> [...]

 Siz bir sekilde boyle bir seye baslayip anlamli bir seyler koyarsaniz ortaya,
yardim eden cok olur; sonucta sadece sizlerin faydalanabilecegi bir sey
olmayacak bu. Simdiden arastirmaya baslamak da mantikli bir hareket. LKD'nin
bir SSS veri tabani var, http://sss.linux.org.tr/ adresinde, ortaya cikacak
sey su anda gozumde canlanamiyor fakat ordan da faydalanilabilirmis gibime
geliyor.

 Aslinda bu isi cok daha iyi bilenlere nasil bir sey olmali? gibisinden
sorular sorulabilir.. Ornegin liux-sohbet listesine boyle bir calismanin
nedeni, amaci ve hitap ettigi kitleyi ozetleyen ve nasil bir yol izlenmeli,
neler ele alinmali gibi bir posta atarsaniz ise baslamadan once, listeden
yonlendirici cevaplar donebilir diye dusunuyorum. Bu liste boyle bir tartisma
icin uygun degil pek :)

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>