[linux-baslangic] Re: kitap Tavsiyesi

From: 030401012@students.comu.edu.tr
Date: Tue 17 Aug 2004 - 21:58:49 EEST

Merhabalar,

Wiki konusunda size katiliyorum, boylece hem bilgi paylasimi maksimum
seviyede olur hem de linux konusunda daha umutlu bir ivmeyle
ilerleyebiliriz. Ayrica son kullanici icin de cok iyi bir kaynak olur. Biz
de Canakkale 18 Mart Universitesi Bilgisayar Muhendisligi II. Sinif
ogrencileri olarak kendimize ait domain'imizi alir almaz uygun bir wiki
kurup bilgi tabani konusuna da egilebiliriz. Domain'imizi alinca <hangi
wiki?> konusunda (eger yapacagimiz arastirmalar sonuc vermezse) memnuniyetle
size danisiriz. Ben de, universitenin acilmasina bir ay kalan su surede
(forumlarda ve listelerde s&#305;kl&#305;kla karsilasilan sorunlardan ve
ozellikle kendimden paye cikararak) son kullanicinin ne gibi istek ve
ihtiyaclari oldugunu gozlemlemeye baslarim.

***
Liste sakinlerine: gercek ismim yerine nick'imi kullandigim icin kusura
bakmayin- sadece kotu bir aliskanlik, yoksa bu listenin saygin bir liste
oldugu tartisilmaz :)

***
Saygilar,

Pinar Yanardag.