[linux-baslangic] Re: openoffice ile flash hazirlama sorusu

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 15:42:04 EEST

Dunku mailime ek yapayim dedim de, var mi openoffice ile flash hazirlayabilen :))

Saka bir yana, baska birseyler de tavsiye edebilirsiniz, illa flash olmasi sart degil.. Sunumumu
hazirlayip, uzerine ses vs ekleyerek egitimler hazirlamak istiyorum. Ama bir de kolay
dagitilabilir (boyut olarak) olmasini istiyorum. Flash harika olurdu bunun icin. Uyum sorunum da
olmazdi..

Neyse, tesekkur ederim.

Not: lotus screencam isimi goruyor, fakat sunum exe dosyasi halinde oldugundan tercih etmiyorum.