[linux-baslangic] libranet 2.8.1ve HP nx9005

From: ZEKI CATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 14:47:48 EEST

Merhaba=2C
Knoppix 3=2E3 ile kullandığım hp nx9005 üzerine libranet 2=2E8=2E
1 (bu ara free download edilebiliyor) kurmak istedim=2E Değiştirme i
steğim 2 nedenden kaynaklandı=2E Birincisi knoppixi update ederken s
on dönemlerde update sonrası başlangıç menüsünün kaybolm
ası ve programların çalışmaz hale gelir olması=2C ikincisi i
se aynı tabanlı da olsa başka bir dağıtımı deneme isteği
ydi=2E
Boot CD=27siyle yüklemeye başlarken daha ilk aşamalarda klavye iş
levsiz hale geliyor ve kuruluma devam etmek mümkün olmuyor=2E Aynı
 CD masa üstü makinede sorunsuz kurulum yapıp libraneti kullanım
a sunmakta=2E
Knoppix kurulumunda sorun yaşamıyorum=2E Sorun ve çözümü kon
usunda önerisi olan var mı=3F
Teşekkür ederim=2E