[linux-baslangic] Re: linux un hangi surumu daha iyi?

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 13:58:30 EEST

 Merhabalar,

On Monday 16 August 2004 12:49, SerblentNSAL wrote:
> Fikir gerçekten güzel ancak kullanım
> kolaylığı gibi göreceli kavramları
> sınamak biraz zor gibi geliyor bana, özellikle
> yeni başlayanlar için (ki bu tip bir
> kıyaslamaya ençok ihtiyaç duyan kesim onlar
> bence) bu tip göreceli kavramların önemi büyük.
> Bunları nasıl
> karşılaştırabileceğimiz
> konusunda orjinal birkaç fikire ihtiyacımız
> var sanırım. Yoksa hemen her yerde
> bulunabilecek "hangi dağıtım hangi
> programın hangi versiyonunu kullanıyor"
> tadında bir değerlendirme fayda
> sağlamayacaktır.

 Beli kriterler belirlemek lazim elbette. Bir yandan izlenim kazandirirken bir
yandan da bilgi vermesini saglayabilecegimiz bir belge olusturabiliriz bence
makul bir sure icerisinde.

 Bunun otesinde bence http://www.distrowatch.com/dwres.php?resource=major
adresindeki sayfadan esinlenerek bir ceviri yapilmasi bile baslangic icin
yeterli olabillir. Boylece uzerinde calisabilecegimiz bir belge tabanimiz
olur. Ornegin dagitimlari kullananlardan gorus aliriz her birinin altina
eklenecek sekilde.

  Hatta belki daha sonra belgenin hazirlanmasinda katkisi olanlardan bir de
seminer cikarmalarini rica ederiz eldeki veriler ve ekran goruntuleri ile,
guzel olur. Bu isin ilk etabina gonullu olan var mi? :) Varsa benimle temasa
gecebilir.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>