[linux-baslangic] Re: linux un hangi surumu daha iyi?

From: SerbülentÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 12:49:51 EEST

Merhaba,

Fikir gerçekten güzel ancak kullanım
kolaylığı gibi göreceli kavramları
sınamak biraz zor gibi geliyor bana, özellikle
yeni başlayanlar için (ki bu tip bir
kıyaslamaya ençok ihtiyaç duyan kesim onlar
bence) bu tip göreceli kavramların önemi büyük.
Bunları nasıl
karşılaştırabileceğimiz
konusunda orjinal birkaç fikire ihtiyacımız
var sanırım. Yoksa hemen her yerde
bulunabilecek "hangi dağıtım hangi
programın hangi versiyonunu kullanıyor"
tadında bir değerlendirme fayda