[linux-baslangic] kitap Tavsiyesi

From: Oguz I.EMLIK (oguzemlik@comu.edu.tr)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 09:27:06 EEST

Meraba arkadaslar,

GNU/Linux tabanlı işletim sistemlerinin yonetimi ile alakalı bir kitap
almak istiyorum.Ayrıca temel kullanım hakkında da bilgi sunması gayet iyi
olur. Internet diyeceksiniz biliyorum, ama yakinda Sunucularımızın cogu
linux ama tamamen linux tabanlı olacak, hatta tum kullanıcılara bile linux
kuracaz.. Yaklasik 2000 bilgisayar var. Ancak simdilik bilgi islem
personeli linux kullanacak.. Bu kullanıcıların cok zorlanmadan
anlayabilecegi bir kitap tavsiye edermisiniz acep... Acilen bildirirseniz
tesekkurler.

Kolay gele...