[linux-baslangic] Re: web server

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 09:49:48 EEST

 Merhabalar,

On Monday 16 August 2004 09:37, Sukru Saglam (TS-Helpdesk) wrote:
> Adı üzerinde burası linux-başlangıç grubu helpdesk olmak
> linux u bilmek anlamına gelmiyor,

 Mesele sizin Linux bilginiz ile ilgili degildi. Konuyu oraya getirmek benim
hatamdi.

> bu gruba yeni katıldım amacım
> linux u öğrenmek belki selamsız direk soru sormak hata olabilir
> kabul ediyorum,

 Etmelisiniz.

> bende google da bunları araştırmasını
> biliyorum hatta bazı şeyler buldumda fakat burada sizlerin
> tavsiyesini almak istiyorum.

 Mesela once Google'dan bulduklariniz ile baslayabilirdiniz soze, "sunlari
sunlari buldum fakat soyle bir avantaj/dezavantaj dengesi olustu kafamda, siz
ne dersiniz kullanan oldu mu" seklinde bir giris kat kat daha makbuldur hic
arastirmamis edasi ile sormaktan.

 Evet, burdaki bir cok kisi tavsiye almak icin yaziyor listeye, fakat bu isin
yordami onemli. Burda bir cok kisi para karsiligi sirketlere
verdikleri/verebilecekleri tavsiyeleri Linux kullanicilari ile karsiliksiz
paylasiyor. Bir miktar saygiyi hakettiklerini dusunuyorum.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>