[linux-baslangic] Re: RedHat 9.2 CD1 ISO yazmak

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 12:43:35 EEST

nero iso lari duzgun yazabilmektedir. iso dosyanizda problem olabilir. md5
checksum kontrlu yaparak bunu ogrenebilirsiniz. windows icin google da
aratin md5 check sum yapan program bulursunuz. bu programa iso dosyanizin
md5 ini hesaplattirin ve cikan degeri ftp.linux.org .tr ya da baska bir
yerden buldugunuz dogru checksum ile karsilastirin.

OKAN