[linux-baslangic] Re: Squid

From: Sinan KİNİK (sinan.kinik@ortasgrup.com)
Date: Tue 03 Aug 2004 - 14:27:34 EEST

Makina p4 2.8 cpu 1024 ddrram
bu yüzden cache'leri yüksek tuttuk.Client sayısı 20 ama daha önceden
problemsiz bağlanabiliyoduk.Yani sisteme format atıp yeniden kurmadan önce.
Bağlantı adsl 1024. Anlatmak istediğim ise makinalar internete squid den
çıkarken yavaş(örneğin downloadda)ama bu makinayı clientlere ağ geçidi
olarak gösterip internete çıkarırsak normal hızla bağlanabiliyorlar.