[linux-baslangic] Re: Sanırım Hacklendim :)

From: Afsin Taskiran (afsin@taskiran.org)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 14:01:12 EEST

Merhaba;
On Thu, 2004-04-29 at 10:43, Namık SARI wrote:
> Arkadalar test amal olarak ADSL ucuma slackware 9.1 bir makina kurmutum. Henz configurasyonunu yapamadan (zamanm olmad) 2 gn iinde hatta bir gecede makinay datmlar. :) Ne yaptklarn anlayamadm fikri olan varsa yada bana gelen yardmc olabilirmi?
> root olarak login olabiliyorum ancak hibir dosyay editleyemiyorum. Kaydederken yazamyorum diyor peki yazma o zaman cancel yap dediimde de dosya boyutu 0 oluveriyor. Yani hibireye el atamyorum her el attm dosya 0 byte oluyor :) yeniden kurmak mesele deilde bu herifler ne yapm olabilir ?

/etc/password ve shadow dosyalarina bir bakin. Baska bir root kullancisi
var mi? root un grup un da degismeler var mi? syslog lara bir bakin.
sisteme girislere bakin. Bakmaniz gereken bir cok yer daha var.
Kolay gelsin

Afşin TAŞKIRAN

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin