[linux-baslangic] Re: Disk Sorunu

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 28 Apr 2004 - 10:13:18 EEST

Windows Fdisk yardımı ile kaldırmak istediğiniz Linux'suz alanı önce
silin sonra Fat32 olarak yeniden düzenleyin. Format atın işte bu kadar.
Yada eğer XP kuracaksanız CD'den kurulumu başlayın ilerleyen aşamada XP
hangi alanı kullanmak istediğinizi NTFS yada FAT32 olarak mı formatlamak
istediğinizi soracaktır.

Cem

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin