[linux-baslangic] Re: Disk Sorunu

From: Özgür YILMAZ (mrucan@hotmail.com)
Date: Wed 28 Apr 2004 - 10:46:07 EEST

Merhaba
Bunu yapmanın birkaç yolu var bunlardan biri linuxu tekrar kurmayı göze
alırsan Win98 Başlangıç disketi veya Cd-rom dan Boot ederek fdisk
çalıştırarak buradan dos olmayan bölümleri silerek diski yeniden
yapılandırabilirsin ama linuxsa ayırmak istediğin alanı boş bırakmalısın
yani birinci dos bölümü ve uzatılmış dos bölümü toplamı 80 GB az olmalıkı
oraya linuxsu kurabilirsin. Ama yukardaki olay hem sıkıcı hem uzun bana göre
en güzeli yapılandırmak istediğin hard disk Win 2000-Win XP veya Win 2003
kurulu makinaya takarak Disk Management kısmından istiğiniz şekilde
yapılandırmanız.Ama burada yapacağınız Fat 32 kısımları Wİndows 98 Windows
95 ve Windows ME görmeyecektir.

Kolay Gelsin
Selamlar
Özgür