[linux-baslangic] yazıcı sorunu

From: Mustafa Çelikbilek [Anadolu Hastanesi] (admin@anadoluhastanesi.com)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 17:57:58 EEST

root ile x sorusu için teşekkür ederim arkadaşlar,
yazıcı sorunu şöyle mandrake 10 da yazıcı ekliyorum en son yazıcıyı
onaylamamı istiyor ve kullanıcı adı ve şifre girin diyor, giriyorum kabul
etmiyor, root giriyorum onuda kabul etmiyor. ne yapabilirim?

Birde maillist çok güzel harika. online olarak hazırlanmış bir irc ortamı
falanda varmı acaba? göremedim ama genede sorayım dedim.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin